Tuesday, January 18, 2011

"Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru"


Oh hello friends. This will be my second post. Heheheh. Since I started blogging..macam macam cerita dah saya baca. Menarik, sambil sambil baca blog orang, tambah ilmu..cari follower jugak lah. Special thanks .!!! baru ada seciput follower, its okay.  Sikit sikit lama lama jadi bukit maaaaa. It takes time as saya baru je mula..Oh terbaca dalam satu blog khas dedicate untuk orang yang baru start blogging ni. “Anda kena lah rajin jika nak tambah follower. Rajin rajin lawat blog orang and baca. Hah dah tu jangan lupa kenalkan diri dan blog baru kita ni”..oh oh okay. Saya akan cuba rajin. !! :) People will never identify us if we make ourselves hidden. So rakan rakan blog baru..marilah usaha!! Terima kasih. :)

Cuba buka link kat bawah ni dan sama sama kita cuba. :)


Hasfalini Hasnan: "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru":


Ok, syarat-syaratnya:
1.           Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang; ~~~ DONE!
2.           Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini; ~~~ DONE!
3.           Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen; ~~~ DONE!
4.           Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi; ~~~ DONE!
5.           Tag 3 orang rakan seperjuangan anda; ~~~ DONE!
6.           Meminati dunia blogger dan tidak sombong. ~~~ DONE!



7 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...