Tuesday, October 11, 2011

Ciri-Ciri Lelaki Yang Menarik Perhatian : Handsome ?

Hello peeps..


Masing-masing punya citarasa berbeza. Definisi handsome pun aku tak tahu nak define. Handsome tu macam mana? Badan harus ketul-ketul ke? Aku tak pernah rasa pun badan berotot ketul tu  cun atau handsome. Itu citarasa aku lah, kalau yang lain tentu sekali berbeza. Kakak aku kata, handsome tu bila dia tengok lelaki bersukan. Nampak sihat dan macho. So itu lah dream guy dia, harus yang bersukan. Aku tak pernah ada dream guy tapi aku suka tengok laki dalam beberapa sudut begini...

Kain pelikat
Comel ke? Entah aku rasa lelaki pakai kain pelikat ni manis. Lemah lembut , sopan santun dan ayu. Tapi yang aku suka tengok ni bila dia tengah solat dengan kain. Kalau teman aku shopping kat Pavilion dengan kain pelikat dan selipar jepun pun aku rasa cool. Masuk butik LV dengan kain pelikat ? Cool gila. 

Spectacle
Comel ke? Em, bagi aku lelaki specky ni rajin. Rajin membaca dan bekerja yet focus pada sesuatu. Tapi spectacle tu harus lah ada power bukan yang dibeli di kedai accessories semata untuk trend. Kalau yang power specky nya 300 ke atas lagi bagus. Kenapa? Sebab aku sweet. Apa kena mengena dengan aku sweet? Yelah, bila tiap kali dia terlupa letak specky di mana, aku lah jadi heroin. Di kala dia terkebil-kebil dan terkenyit-kenyit mata mencari specky..aku datang 'nah honey baby, your specky'.. terus pakaikan. ceh. Aku memang romantic walaupun jiwa kental. serious tak tipu. aku romantic gila. 

WristWatch
Lelaki pakai watch cantik, dan nampak macam orang yang kemas juga sentiasa update dengan masa. Jam dan urat tangan nampak really good to be together you know. Apa jua jenis jam, asalkan jam tu berjalan jarumnya. Tangan nampak handsome even muka pecah. Okay, boleh jatuh cinta dengan tangan orang. Pardon me. 


Cat lover
Aku rasa semua perempuan suka lelaki sayang kan binatang. Tapi aku narrowed down, and ambil kucing sebagai contoh. Sebab kucing ni binatang yang comel dan best didukung dan di kiss kiss, buat macam baby. Kenapa aku tak ambil contoh 'lizard lover' ? Kalau reptile, boleh lambung-lambung macam baby ke? keras je biawak ular buaya, macam mana nak sayang. So bagi aku, lelaki sayang kucing ni akan sayang baby la. 


Ehem, tu je kot. Kalau nak explain dari segi rupa, handsome tu macam mana? Susah gila nak jawab. Kalau nak choosy sangat pun kena cermin diri juga. Ini muka tak cun mana, demand yang kacak gila macam model ? Aneh plus aku rasa lelaki handsome lebih ni susah nak jaga. Aku selalu rasa handsome bila aku kenal hati orang tu. Oh dia ni handsome lah sebab dia cakap lembut dengan aku. 


Aku baca kat media and aku rasa diorang handsome...
Engku Emran...Specky man juga, commited dan romantic. 



Nazril Idrus... ni lagi lah romantic gila, specky man dan commited. 


Em, aku rasa aku suka orang yang nampak kebapaan. Family man. Sebab dari kecik lagi sampai dah usia 23, aku dah mula focus dan jarang sekali bersuka ria. Lebih suka commitment. So, dreamy untuk ada family sendiri, raya tiap tahun pakai baju sama. :D hahaha 


Happy reading and have a nice day....










137 comments :

  1. ok. gua mmg berbakat.. awrrr..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha. cepatlah namee kawen. tak sabar nak tengok ur handsome

    ReplyDelete
  3. <- Aku pakai spec namee.. ada power.. >_<

    rajin jugak org nya..

    tapi tak berapa nak hensem.. manis tu ada lah..

    Kucing?? ada blambak dekat umah ni.. ahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...yg kain pelikat tuh agak2 r...xkan kat g shuping pon pakai kain pelikat...ngahahaha

    yg cat lover tuh ok je kot... tp aku ade sorg member ni mmg btol2 cat lover tp ckup benci ngan bebudak kecik...hah???agak2 pompuan suka x??hahaha

    ReplyDelete
  5. hehe, keroro catlover, specky, dan semua di atas. :P

    boleh isi borang? lol

    ReplyDelete
  6. sweet..i lebih suka dengan lelaki yang nampak kemas dalam berpakaian.And yes wrist watch to pada i nampak macho.Lagi2 bila dream man guna baju kemeja.aww.. :)

    ReplyDelete
  7. suka laki yg pakai wristwatch
    then bju berkolar tapi kolar tak lipat
    hehe

    ReplyDelete
  8. sokong 110% apa yang namee sampaikan..

    bagi yana pulak, lelaki kacak pabila perut mereka tak buncit.. kalau buncit sebelum kawen susah, nanti ade je orang ngumpat isteri ke suami yang mengandung ni? hahahahaha

    ReplyDelete
  9. suke nazril..
    laki specky mcm more responsible kan..
    hihi..

    ReplyDelete
  10. selalunya handsome org tgok paras rupa. orang selalu kata kalau awek cantik musti balak xhensem tp pada pandangan awek tu sendiri balak dia tetap hensem. hensem tak hensem lain cerita yang penting hati baik, pandai melayan orang tua, romantic and segala yang baik kompem nampak kehenseman seseorg itu even dia muka pecah. hehe

    ReplyDelete
  11. yg pakai jam tu suke.
    yg suke kucing?ermm x kod.sbb sye x suke kucing.huuh

    ReplyDelete
  12. bagi zana ,. cukop la hanya sekadar memahami diri zana ^^

    http://syazanasani.com

    ReplyDelete
  13. kalau saya? Suka sangat yang pandai main basketball, suka yang suka kucing jugak, suka yang pakai kasut pegi mana-mana, suka pandai main gitar or piano. Juga suka kalau pegi mana2 ada buku dan pen. Namapak hensem camtu kot. He.. Oh lupa. Suka lelaki mata kecik, bulu mata lentik. Hahahaha...

    =p

    p/s : thank u so much dear sebab bagi izin. Betul kata awak. Sangat best kalau blogging ada dua hala interaksi. Bersemangat nak blogging. Saya dah buat entri tu. Tapi tak tau sejauh mana sambutannya. Apapun, terima kasih lg sekali dear. Selamat hari raya aidilfitri, maaf zhr batin.. =)

    ReplyDelete
  14. pakai kain pelekat, awesome kan :)
    haha

    ReplyDelete
  15. agree! =)
    tambah2 part spectacle tu... 100% setuju! guy with spec totally awesome bbanding guy muscle kental2...hehe

    ReplyDelete
  16. Nothing much to comment..lain orang lain tastenya..

    btw jgn ubah diri semata-mata nak orang suka kat kita sampai kita hilang identiti kita sendiri..we will look even more stupid by doing that..hehe..

    ReplyDelete
  17. alamak, lepas ni kena la pakai spek, and be a cat lover laa..hahha..wan tak suka kucing.geliii..kain pelikat?..masa g mcD penah pakai kain pelikat. :D..

    macam mana pula dengan orang yang pakai colourful?..macam trend sekarang..

    suka ayat ni

    " Em, aku rasa aku suka orang yang nampak kebapaan. Family man. Sebab dari kecik lagi sampai dah usia 23, aku dah mula focus dan jarang sekali bersuka ria. Lebih suka commitment. So, dreamy untuk ada family sendiri, raya tiap tahun pakai baju sama. :D hahaha "

    bila dah lama, baru rasa nak ada commitment kan?..

    ReplyDelete
  18. muka kacak kalau tak de komitmen pada keluarga apa ada hal kan?

    kasi pancung orang macam tu.

    kalau muka pecah hati baik,baik gila2 punya,itu adalah sangat awesome,bukan handsome.

    haha

    ReplyDelete
  19. wahaha! citarasa kita serupa. handsome guy? not in my dictionary. peace! :)

    ReplyDelete
  20. lelaki yg ada ciri2 kebapaan bagus untuk masa dpn! eh-eh..tetibe elie da pandai cakap pasal masa dpn! teehee! :D

    ReplyDelete
  21. semoga jumpa yang tersayang..

    ReplyDelete
  22. alamak, xreti pakai kain pelekat.. so bkn lelaki handsome ni..haha

    ReplyDelete
  23. owh cik namee~ setuju dengan poin mata specky dan pakai wristwatch. Ini adalah plus points untuk para lelaki kelihatan lebih hot dan segak. Ehehee~ my opinion je =)

    ReplyDelete
  24. wah..gmbo2 kat ats sume laki dy hensem..ahhahaha

    kalo sy..
    lelaki handsome must be rambut pendek..pacak2 ke..x kesah la..jnji pendek dan kemas..walapon muke pecah rumah..tp bile rmbut pendek dan kemas..tetap nmpk segak..
    kalo tgk laki rmbut pnjg rase nk tolong gunting..hehe

    ReplyDelete
  25. eka pun suka lelaki yang suka kucing....hehehehe

    ouh patutla apple eka selalu lewat ambil eka kalau nak jumpa...sebab dia tak pakai jam....hahahahahaha


    emm namee..lagi satu.,eka rasa lelaki nampak agak macho dan hensem kalo kulit dia agak coklat2 sikit....hahaha........

    ReplyDelete
  26. ada tak jual watch pakej sekali dgn urat? nak beli lah haha

    ReplyDelete
  27. Errr....pegi pavi pakai kain pelikat??
    hehe...=.="

    ReplyDelete
  28. pelangi pun suka boy yang specky..nampak ensemmm;D pastu plak suka dekat si meowww...terpikat terusss~

    ReplyDelete
  29. romantic specky guy always been liked of each girls..:D

    perempuan dunia zaman skrg a bit choosy..serius, tak tipu juga..lelaki pilihan mereka pun mesti ada ciri2 seperti educated, talented and responsible in everything matter, loving, caring and etc.

    yes, indeed we must a be a chossy sometimes untuk menjamin kehidupan masa hadapan..

    sweettttt sgt erra and her hubby, same goes to sazzy!! ;)

    and sis sudah ada calon pilihan? ckckckc. it's just a jesting!! :D

    ReplyDelete
  30. lain org lain definisi handsome dia. kaalu semua org sama, jenuh berebut satu org saja haha. kerat amek sorang sikit LOL


    for me pulak, lelaki handsome adalah mcm Wu Chun :) sepet, berkerjaya, family man, berwawasan etc. hehe

    ReplyDelete
  31. awww. :D agree!! type type yang ada untuk cari suami. tang kain pelikat, specky, pakai jam, cat lover. ehh semua lah memang i suka. bukan kata i, mak i pun sukaaaaa

    ReplyDelete
  32. 23 thn kau muda lagi..keluar dan lihat dunia banyak benda yg harus kau lihat lagi ,banyak benda yg belum kau lalui...bagi aku kau masih belum cukup di cabar...tulisan2 kau mmg power tetapi tidaklah aku tahu jika di luar sana ...adakah juga sama kuatnya?

    ReplyDelete
  33. saye juge suke tgk laki pakai kain pelikat..seksi n hot! bhahaha..

    btw, memang susah kot nak describe hensem tu camne..subjektif..betul tak?

    ReplyDelete
  34. Salam..

    Setuju pendapat namee tu..bila tengok adik lelaki saya yang semuanya bercermin mata,bila dorg cari spek, lucu pun ada..

    kalau nampak lelaki pakai kain pelikat pun, kira macam dia memang kenal jati diri...bagus!

    nk tambah sikit, nampak cool bila dorg layan saudara perempuan atau ibu dengan sangat caring..lagi best bila mereka layan budak-buadk kecil

    ~suka tengok pasangan sazzy & nazril

    ReplyDelete
  35. haha. kite suke tgk lelaki yg pakai kain pelikat jgk. nmpk macho. sports man pun nmpk macho. :)

    ReplyDelete
  36. ehem2 dgn ini ayie mengofferkan diri dalam pencarian namee selama ini..heh

    *berkain pelekat?boleh jer..

    *pakai jam?heh,mmg janggal klu tak ada jam tgn..mesti nak pakai

    *sukakan kucing?fuhh,namee pun mesti tau kan ayie suke kucing?heh...bdk2 pun suke gak,cumel jer..

    *yg pakai spek takde la plak?leyh dikecualikan?hahaha

    ReplyDelete
  37. Hehehe saye pun suke specky ! Tp part pakai kain pelikat. time die semayang je kot. kalau kat pavi, dlm kedai lv pakai kain pelikat. sofea lariiiii kot. hhehehehe

    ReplyDelete
  38. namee, agak2 bakal hubby kite mcm tu ke ? hihik saya mahuuu T_T

    ReplyDelete
  39. hahahahaha.. Sy gelak tak bley tahan baca komen awak.. Pandai je soh tukar jd 73 pencarian.. Dan sy tukar dah.. Sekali ngan masa publish.. Esok mungkin akan tukar masa lagi.. Hiks.. Saya tukar masa dia manually.. Kat bahagian bawah entri tu masa ngah edit ada post option kan? Klik post option tu, dia akan keluar tarikh, masa.. Tukar kat masa tu la.. Tarikh pun boleh tukar.. Hehe.. Thank u so much dear! =) n baca komen awak.. Pandai je soh tukar jd 73 pencarian.. Dan sy tukar dah.. Sekali ngan masa publish.. Esok mungkin akan tukar masa lagi.. Hiks.. Saya tukar masa dia manually.. Kat bahagian bawah entri tu masa ngah edit ada post option kan? Klik post option tu, dia akan keluar tarikh, masa.. Tukar kat masa tu la.. Tarikh pun boleh tukar.. Hehe.. Thank u so much dear! =)

    ReplyDelete
  40. hmm azza tak tau nak cirikan hensem tu macamne, Tapi yang penting azza rasa pakwe azza hensem. Biar lah bagi orang lain nak kata dia mcm mamak ke, macam kurus keding ke, gelap ke. tapi bagi azza dia sweet. Plus dia pandai ambil hati orang tua. Mak azza sukakan dia setahun lebih awal dari azza bercinta dengan die..

    ReplyDelete
  41. Kakak clara pown suka lki cm bapak org skit..

    ReplyDelete
  42. suke semua ciri kat atas. taste kite same ! :)

    ReplyDelete
  43. bab specky tu memang kite pun suke jugak. nampak hensem kan? tapi exception to pakcik2 la kot :D
    and suke lelaki tinggi jugak. hehee :)

    ReplyDelete
  44. banyak yang same lah taste kite. cat lover tu pon okaylah. memang nmpk laki sweet giler time maen ngn kucing. tp saya tak minat kucing T.T

    ReplyDelete
  45. guy with short pants?? cool jugaa... ngeheee. ;)

    ReplyDelete
  46. yayan suka lelaki specky .. sebab dy nampak golongan profesional .. nmpk nerdy at the same tyme cool .. as for me , yayan xsker lelaki berkulit putih sangat ala2 korean tu , sebab they all nmpk jambu , xnmpak macho .. hehehe ..

    ReplyDelete
  47. ookeey namee. pic yg bawah tu u da crik pic i. ehh kakak i. hahaha


    eh lelaki specky memang sgt mengancam T.T


    yes,for me. yg last tu. family man. hee. sebab rase nye dorang lebih komited kot and serious.

    lelaki yg pakai kain pelikat poon agak coooool. tp ade lagi ke? hehe.

    ReplyDelete
  48. Haa... i suka tengok lelaki yang berkain pelikat juga. Plus dengan baju melayu ;D

    ReplyDelete
  49. alalaa.. x dapat den nak tawar diri.. huhu..

    ReplyDelete
  50. sis, ninie lbh ske tgk lelaki yg muka dia xnak senyum.. nampak garang tp sbnrnye sgt cute... huahahhah..
    yg mata sepet lg comel...
    heehehehheeh..

    SELAMAT HARI RAYA sis namee :)

    ReplyDelete
  51. org pkai cermin mata ni bukan nmpk mcm nerd ke???spe mmbr aku pkai speck msti aku bhn dia..kikiki...jgn marah..gurau je..

    jalalret.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. hehehe..namee baru umo 23, tp mmg nampak dah matang..hoho!

    ReplyDelete
  53. agree dengan 1st point tu. memang susah nak cari spesies yg pakai kain pelikat. nampak innocent n comel je. hehe.

    ReplyDelete
  54. betoi la, lelaki yg penuh dgn komitmen nih mmg lelaki yg bertanggunjawab. yang boleh jaga kita dan tunjuk ajar kita perkara yg penting2..citarasa yg terbaekk... i like..

    ReplyDelete
  55. YA ALLAH,SAMA!

    but i really hope for a man who has a good akhlaq and can guide me to the right path:) and commited to relationship.

    tgh menggatal ye?? teehee

    ReplyDelete
  56. sama ! hehehe .. wani pun suka tengok tangan orang LeLaki :D BoLeh faLL in Love bah ~

    ReplyDelete
  57. sgt sweet bila tgk lelaki pakai kain pelikat.
    kain pelikat, lalala. kihkihkih

    ReplyDelete
  58. wah, namee. da ada calon ek? hahahah. same taste with me. ^^, specky guys. tapi tak sukee lelaki manje :D

    ReplyDelete
  59. salamun alaik ^_^

    tooshey ! sbb ur writing lively n humorous !
    i hv 2 say i feel da same way bout ladies. .
    its hard 2 tell. .
    bile yg u da click ! bia org kate xcantik, but 2 me she'severything >_0

    L.N

    ReplyDelete
  60. alamak , aku bukan spactle , ak tak rabun .

    ReplyDelete
  61. happy evening !
    ye saya pakai kain pelikat time solat, saye pkai spec time tengok screen, saya suka kucing !

    jadi saya menarik ? wahaha

    ReplyDelete
  62. ~sy pun suka lelaki pencinta haiwan dan ada sifat2 sygkn family..=)

    ~smoga namee cepat2 bertemu jodoh dan di kurniakan jodoh yang baik..smoga namee dapat berjumpa dgn jejak idaman namee..=)

    ReplyDelete
  63. specky man nampak mcm cool je kan,tpi kene kenal betul2 lah bru tahu cool ke tidak kan :)

    ReplyDelete
  64. specky man nampak mcm cool je kan,tpi kene kenal betul2 lah bru tahu cool ke tidak kan :)

    ReplyDelete
  65. selamat hari raya semua :) mari pergi beraya kot terjumpa jejaka idaman ke. hehe.

    ReplyDelete
  66. hahaha..namee.nangis apple eka nanti kot jumpa jejaka idaman lain..hahahaha

    ReplyDelete
  67. insyAllah nnti ade jodoh dtg untuk namee..amin!
    namee,jemputlah bace cerpen krn seorg lelali di blog cik..^_^

    ReplyDelete
  68. kainpelikat masuk boutique...hehehhehe cool!
    tapi kalau pakai kain pelikat masuk meeting with CEO bagai, memang lagi cool...

    ReplyDelete
  69. aah.handsome tue subjektif.lain orang lain taste nya.ada kita kata handsome tp orang lain pandang biasa je.


    tapii kita suka lelaki botak. fulamak,rasa si botak macam cool je.hehe.

    ReplyDelete
  70. hahaha waaaa dgn tangan pun boleh jatuh cinta namee ni :) hehehe

    btw selamat hari rayaaaaa . heeeee

    ReplyDelete
  71. alaaa
    kantoi dengan yang part kucing tu...

    bukan x suka kucing, cuma mcm biase2 je
    xdela cat lover sgt<

    ReplyDelete
  72. yess!!!! same taste..

    first time tengok incik tunang pakai kain pelikat teros ko jatuh cinta... muahahahhaa..

    ReplyDelete
  73. yay, mostly kita serupa lah readers. hehehhe, kain pelikat tu yang paling comel tu. keh keh

    ReplyDelete
  74. Namee namee namee!! Samalah dgn deeya.ahakss..nak nak yg specky n cat lover tu.ouch..cute giloss okeh!haha..tp yg kain pelikat tu tak sama.haha..nak define handsome mmg susah kan? :) yeah dah lepas gian nak komen kat blog namee :)

    ReplyDelete
  75. wah nie yew lelaki idaman namee...sweetnya ^_^.

    kain pelekat?? selendang x minat pakai..hehe..dh gagal.:)

    ReplyDelete
  76. wah nie yew lelaki idaman namee...sweetnya ^_^.

    kain pelekat?? selendang x minat pakai..hehe..dh gagal.:)

    ReplyDelete
  77. amboi....sweet nye citerase..hik3

    ReplyDelete
  78. hye namee..mr baiz baru sampai putrajaya..lame sangt kot balik kmpung...balik2 terus bukak blog kamu..haha//ayat bodek..

    wooo pakai kain pelekat g pv..nice gitu..nice entry..

    ReplyDelete
  79. usaha.. ;)
    pakai kain pelikat pastu pergi masjid nampak cute sangat.. ;)

    ReplyDelete
  80. paragraph yang last tu kita serupa! hee. saya pon suka pasangan nazril dengan sazzy. style kot. tengok mereka pun mcm bahagia sebab nazril tu penyabar rasanya. takde pon mereka gaduh2 time mari menari mcm couples lain.

    kain pelikat tu saya tak pernah fikir lah pulak. hee. kalau terburai, naye jeh. specky man pon saya suka kalau dia kemas. sebab akan nampak mcm style and cool gila. yang catlover tu saya mmg tak lah sebab saya pun tak pernah pegang kucing.

    yang penting saya suka yang kemas, sedap mata memandang, tak menyakitkan hati. saling percaya dan memahami yang penting dan boleh bimbing saya. :)

    ReplyDelete
  81. lelaki yang menarik perhatian = nazirul hazwan

    ReplyDelete
  82. waaaaa....hampir same la taste kite,sis..suke tgk llaki pakai jam..terutama jam yg besi tu..nmpak sgt macho..suka llaki yg dada bidang wlaupown x semestinya otot b'ketul2..yg specky tu x ksah..n yes,sbb sy nie pminat tegar kucing,jd sgt2 suka jgk kalo psangan sy nie suka kucing..n alhamdulillah..si 'dye' ade ciri2 tu...n he's really romantic,comitted and lovely..blushing bila bace entry sis nie..ha8..=)

    ReplyDelete
  83. wa... namee.. cakap pasal laki ye^^ huhu

    betul jugak tu. dorang nampak macho^^

    ReplyDelete
  84. senang nak nampak lelaki pakai kain pelikat. tapi perempuan pakai kain batik jarang nampak.

    kan kan kan!:)

    ReplyDelete
  85. pergh ! tabik spring , entri terbaek

    ReplyDelete
  86. hahahaha.... lambung2 lizard... ahhaha

    ReplyDelete
  87. specky+wristWatch=commited :)
    suke3!! hehe

    ReplyDelete
  88. jam and specky!! yesss. agreeeeee 100%.

    ReplyDelete
  89. Abby suka yg WANGI dan PEMALU serta PENDIAM!
    phewww!wut a mannnnn...:))

    ReplyDelete
  90. takde dalam senarai di atas...hu3 ciri-ciri sikit pun takde.

    ReplyDelete
  91. hehe :) masing2 ada citarasa sendiri :)

    ReplyDelete
  92. errmmm sy rase sy ade sumer ciri2 kat ats... boley sy isi borg?? hehehe

    guro jer...

    ReplyDelete
  93. rupenye penglihatan normal (x rabun) aku ni xde point pun pada pompuan :(

    aku pun x pki jam :(

    kain pelikat tu biasa la, tp nsb baik aku suka kucing :)

    ReplyDelete
  94. saya berkain pelikat, pilih la saya yer? hahahaha

    ReplyDelete
  95. Salam. Nama d beri, Fuad. Klang. 13th july 1988. Student Diploma Music UiTM.

    sy suka pakai kain pelikat setiap masa d rumah (tk kira d rumah sendiri atau rumah sewa d shah alam).

    sy seorang yg berkaca mata (walaupun powernya hnya 50 - mgkin dh naik skit power psl dh start kabur mata ni)

    sy pernah pakai jam tangan, tp, smnjak abiz bateri ni, sy tk pakai lg. lepas tukar bateri, i'allah pakai balik.

    sy suka kucing, binatang kesayangan Rasullah S.A.W. dari dulu smpai skrg, still bg makan kt kucing (walaupun bkn kucing sendiri) mana2 kucing yg menyinggah i'allah sy bg mkn kalau ada makanan nya.


    Salam perkenalan. :))

    ReplyDelete
  96. specky man selalu nampak educated + komited. selalu dreaming dpt specky man. tp x pernah dpt pn =.=

    ReplyDelete
  97. he hee...
    dah sampai seru agaknya cik namee...

    ReplyDelete
  98. homaigod!
    nape la sama dgn nameee ni
    hahahahaha
    paling suke tang jam+urat2
    kekekeke
    suke sgt tgk tgn lelaki ada urat2
    hehehe
    x taw nape
    cool je
    spec pon bes gak..
    kikiki..
    koceng lovers?
    aissshh..lagi lah kan..hehehehe

    ReplyDelete
  99. Asalam..
    Best baca perkongsian anda ni. Etuza pakai jg speak ni ya..hehe.

    ReplyDelete
  100. family guy..
    softhearted..
    kemelayuan..
    aducated..
    working man..

    hebat!

    ReplyDelete
  101. huhu nampak entry ni di APESAL.COm, so macamne ada perubahan ke apesal.com?

    ReplyDelete
  102. bagi sy, ciri2 lelaki hensem ialah specky, sm ngan Namee. Lelaki yang pakai spect ni kelihatan lebih komited n charismatic. Oh, hot sesangat! Then, lelaki tu juga perlulah lebih tinggi dari sy. kalau pendek, nanti kot- kot org tanya, ni hubby ke braddy? hish tak nak! Tapi kalau pakej yang tall + muscle tu pun okey, apa? and tak lupa gak wristwatch dan veins. ouh! totallly hot! and it's bring exact meaning for a handsome guy... Suka Namee...

    ReplyDelete
  103. aku ada semua ciri2 yang disebut...tapi asyik kena reject je...smpai xde rasa nak bercinta dah...

    ReplyDelete
  104. wahhhhhhhhhh.. romantiknyerrr kak namee nie.... untung lah...

    tekejar2 org pakai speck ngorat nameee :)

    ReplyDelete
  105. "Kalau yang power specky nya 300 ke atas lagi bagus. Kenapa? Sebab aku sweet. Apa kena mengena dengan aku sweet? Yelah, bila tiap kali dia terlupa letak specky di mana, aku lah jadi heroin. Di kala dia terkebil-kebil dan terkenyit-kenyit mata mencari specky..aku datang 'nah honey baby, your specky'.. terus pakaikan..."
    Wakakkaaka..gelak guling2 ak bce yg ni..hahaha

    ReplyDelete
  106. badan yang berotot, lepastu pakai baju melayu, dan yang suka pakai songkok. my taste. hahaha XD

    ReplyDelete
  107. semua manusia nak apa yang dicitarasakan..tapi kekadang apa yang dihajat x kesampaian..jgn choosy sangat pasal awak sangat muda untuk mengenal erti kehidupan..janji pilihan lelaki tersebut bertanggungjawab, baik pada keluarga dan tidak songsang. itulah pilihan tepat. bukannya pakai spec atau ciri2 melalut yang lain..x maknanya.sekarang ni banyak yang songsang walau pun nampak straight kejantanan sporty dari luaran.itupun kena jaga2 juga. life is about experience..

    ReplyDelete
  108. i macam nak ketawa bila baca ur comment. because look at the title itself. 'lelaki yg menarik perhatian wanita'..its not lelaki idaman or sort. like LOL, is it possible if i check all of the guys out there as if they wore kain pelikat, specky, watch etc. ??? tidak kot. :) by the way txs for the comment like even it a bit out of the topic here. Lelaki yg menarik perhatian means bila kita ternampak kita nak pandang...nak terpandang dua kali tapi bukan cinta. its 'menarik perhatian'. u got me ? LOL.

    ReplyDelete
  109. esok lusa gua pakai spek lah camni . ahahahah .

    ReplyDelete
  110. daku terasa bangga pula memabca karangan ini. haha

    ReplyDelete
  111. kain pelikat @.@
    teringat time kawan terlucut kaen pelikat dia time balik masjid..
    Mujur dia pkai boxer..
    lau x..xtau nk ckp pe da...

    ~Tumpang lalu~
    xkne tol kan :D

    ReplyDelete
  112. hmm.. abg kita suka kucing .. hahahaha :P

    ReplyDelete
  113. lelaki footballer wanita ta ske ke? ta macho?

    ReplyDelete
  114. sy ske laki yg pkai sngk0k...hak9...6pak mach0 abez...
    hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  115. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  116. heheh..pakai kain pelikat la best..rasa machoo dan bebas ja.. ;-)

    ReplyDelete
  117. Hi sye new reader sweet giler post nih xsangka suke laki yg kain berpelikat ..sye pun suke sgt tgk laki yg pakai kain pelikat n pling penting understanding dgn pompuan =D smeoge bertemu jodoh yg baik n beriman

    ReplyDelete
  118. Brainy is the new Sexy.... I like that point...

    ReplyDelete
  119. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  120. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...