Wednesday, November 27, 2013

Kena Bagitau Ni !

Hi...

Weyy lamanya tak update blog padahal ada je benda nak tulis tapi busy. Busy dengan pregnancy. Tak boleh duduk lama, sakit pinggang and rse mcm nak beranak. hiiiihhh. T_T ni nak share something dengan korang, rasa macam rugi kalau tak share sebab banyak untung ni !!!

Season Sale! Best Buy World ada buat Season Sale unutk penggemar2 branded cosmetics ni. So jangan lepaskan peluang la kalau nak borong semua !! 



antara brand2 yang ada ...yang macam kat atas tu. Semua ada sale.Ramai duk tanya, nape murah?? barang diorang ni ori ke tak ke ciplak??Jangan risau...100% authentic ! Saya selalu beli dari BBW ni!

Venue :Wisma UOA 11 , SUITE 16-16, 16TH FLOOR, JLN PINANG ,KUALA LUMPUR !!

28 and 29 haribulan November 2013 aje tau !!

Jom jumpa kat sana !!





20 comments :

  1. isk isk isk..
    pandai btuil mereka pilih tarikh.

    ReplyDelete
  2. kak namee pegi ke? nak kirim boleh? hehehe...

    ReplyDelete
  3. akak, ni no anis : 0164159177 (jangan publish pulak comment ni... hehehe ^_^)

    ReplyDelete
  4. wow macam best jer macam brbaloi jer ni...btw tq namee for sharing the great info

    ReplyDelete
  5. sawannnnnyerrr tengok namee..tp hubby kejerrr..adoii tak tenteram dah ni nangissss
    namee pergi ke? serius ke? nak jumpa!!! tp mcm tak gigih nak angkut twins ke sana..

    ReplyDelete
  6. Nak kena try.. Tapi tak tahu nak beli apa.. Huhuu

    ReplyDelete
  7. dekat je dgn my office! haha namee kalau pegi roger laa :p

    ReplyDelete
  8. wahh.. kak Namee suka shopping. hehe...
    saya follow kak Namee, jumpa blog kak Namee ni kat apa tu ? err.. nuffnanger og the month ekk ? hehe..

    nice blog :) and kak Namee ni cantik.

    ReplyDelete
  9. salam.. BBW for sale ni x boleh shopping online time sale ni?

    ReplyDelete
  10. Macam besh jer..macam nak pergi jer.. :)

    ReplyDelete
  11. elok2 jer dapat gaji terus habiskan :P

    ReplyDelete
  12. banyak sangat sales ni.. koyak poket kalau gi.. heh heh

    ReplyDelete
  13. tgh sakit pinggang pun sempat ye ... ;)

    ReplyDelete
  14. SALE?? bestnya.. Dior, Burberry, Chanel. Seronoknya kalau ada duit. Selaku penganggur terhormat, saya mampu pandang je even hati kata wow best gila! Sobs... :(

    Hehe. Hai namee. Assalam. Tahniah sbb bakal menimang baby. Semoga dipermudahkan segala urusan, membawa & melahirkan anak. Semoga diberi kekuatan dan ketabahan.

    Saya suka baca blog namee n tgok gambar namee dkt IG. Sbnrnya saya baru terjumpa blog ni. Wktu tu tgok IG atitaharis n namee ada komen kt gmba beliau. Then tros buka IG namee n dr situ baru tahu namee ni blogger. Then tros cari blog namee. First time baca, saya tros jatuh cinta dgn cara penulisan namee. Dan saya berusaha habiskan baca satu persatu posts namee di blog ni. 3 hari saya baca start dari malam smp ke pagi berjaga semata mata nk baca posts namee dr yg paling baru smp la post yg pertama, the very 1st post which is posted pd tahun 2011. Akhirnya... habis baca, saya rasa gembira n puas hati sgt2. Tak menyesal langsung x tido sbb nk habiskn baca penulisan namee selama ni. Saya harap namee tak berhenti menulis.. Teruskn berblogging tau :)

    Maaf sbb komen panjang2. Saya terlalu seronok. Tak tahu kenapa. Maybe sbb saya perempuan. Sbb tu penulisan namee kena dgn jiwa saya. Penulisan yg simple but sometimes deep n ada mesej yg nk disampaikn. Sbnrnya saya bangga tgok perempuan yg berjaya. Namee rajin, bijak, cantik, baik. Hampir sempurna utk menjadi wanita yg boleh dicontohi dan diikuti. Saya suka tgok org sejantina dgn saya yg cintakan ilmu n terus belajar & belajar. Namee mmg terbaik. Beauty with brain. Satu lg yg saya respek ialah kisah percintaan namee. Unik tp cute sgt2. Satu dlm seribu. Abaikan kata2 negatif org tntg pasangan namee tu. Your husband mmg sgt ideal & secocok utk namee. Dua2 bijak, berkerjaya & paling penting saling menyayangi & melengkapi. Semoga namee & husband bahagia bersama hingga ke akhir hayat. Until jannah InsyaAllah. Semoga namee selalu diberi kekuatan dan ketabahan. Semoga kehidupan namee diberkati dan dirahmati Ilahi. Semoga menjadi anak yg baik, isteri & ibu yg terbaik..

    ikhlas, pembaca blog anda yg menyanjungi anda ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...