Thursday, April 24, 2014

Bakat Terpendam

Hi

Posto posto.Korang semua mesti ada bakat terpendam kan, Selfie ! Ey jangan tipu. Nenek saya pun pandai selfie. haha . Trend selfie dah melular pun. Makan selfie,ootd selfie,semua benda lah selfie.We dont need photographer , atau tripod.Semua selfie je senang, tak kisah lah selfie guna monopod, atau tangan atau selfie reflect dari cermin. hehe. So good news for us....Suria KLCC ada buat contest yang melibatkan selfie !! 

Taddaaa ! Selfie ! Share your best OOTD contest !

Haa selfie macam weolss ni !

1) Hanya perlu selfie OOTD korang dengan salah satu barangan yang korang beli dari butik2 yang terlibat ! Ini list butik nya. 

Then siap sedia untuk selfie ! Just follow these steps !

Dah tu je. Senang sangat kan ?Bye. Saya pun nak menang. Siap nak join cepat usha 

Toodles :)







20 comments :

  1. selamat pagi singgah pagi khamis
    have a great day :)

    ReplyDelete
  2. tak bape nak selfie kite ni..hehe :)
    morning

    ReplyDelete
  3. tak bape nak selfie kite ni..hehe :)
    morning

    ReplyDelete
  4. hahaha mood selfie leh dpt hadiah..all the best

    ReplyDelete
  5. Kena selfie dekat suria KLCC mall ja ka??alaaa jauhnye ..:(

    Morning namee..

    ReplyDelete
  6. tak berapa ni ber-selfie ni...ber-selfish boleh la...haha

    ReplyDelete
  7. alamoks mcm nak join tpi segan plak

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum. alamakkk kita jarang berselfie, hahahaha ;p

    ReplyDelete
  9. Saya sih jarang selfie, soalnya kurang bagus hehehehe

    ReplyDelete
  10. Namee cantik boleh lah selfie selalu..huhuhu..
    Anyway, salam perkenalan.

    http://nadirahbtmohamad.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Akak selfie untuk simpanan sendiri je.. ;)

    ReplyDelete
  12. wahhh majulah selfie untuk negara hehehe.

    ReplyDelete
  13. Selalu selfie dengan anak-anak je...pastu simpan heheheh

    www.jualbajukurungmurah.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...