Thursday, August 28, 2014

Pakej Iklan / Review Products di Blog Namee

Hi

tajuk paling panjang sepanjang berblog. bahaa

IKLAN BERBAYAR


Yang email2 tanya pasal iklan, maaf sangat sebab kadang2 memang belum menyempat nak reply lagi. Kita faham, ada yang peniaga2 baru yang baru nak mula business and nak iklan kan tapi dalam masa yang sama budget . Iklan ni maksudnya review products lah kan...product yang kome jual tu.

Ada yang email nak bagi sponsored gift tapi sorry sangat sebab saya tak boleh terima sponsored gift. Review free semua orang nak, memang saya takde masa nak review nanti. Last2 nanti delay. Dulu ada buka untuk sponsored gift pastu dah ramai sangat hantar, jadi tak seronok sebab korang panggil benda tu 'free' gift tapi disebalik mengharap untuk review. So benda tu dah jadi amanah untuk saya yang dah terima. 

Pegang2 amanah ni yang tak seronok ni. Pulak banyak pulak amanah tu, kalai sikit takpe jugak menyempat lah nak laksanakan. Sebab tu la  I nangis masa dilantik jadi pengawas masa tingkatan 3. Tak kuasa la nak pegang jawatan . bahaa.

So dengan ini, saya ada buka pakej iklan tapi berbayar tapi harga jauh murah la dari yang biasa saya buat.  Untuk peniaga2 kecil dan baru , saya ada buka iklan review bawah my blogpost. Sebab setiap post ada  jumlah viewers ..so iklan boleh letak bawah blogpost saya. Kongsi viewers tu dengan peniaga macam korang ni. Ni sambil niat nak tolong sbb tu buat murah. Jangan risau, I tak charge RM1000 .

ni antara feedback yg I printscreen ..







Tu pakej murah yg saya boleh kasi. tapi saya open limited je tiap bulan. Hanya 5 ke 10 iklan sebulan yang diterima okeh. Banyak2 sgt nnti takde masa. :( 

Tengok contoh "iklan bawah blogpost' tu kat sini...

http://nameeroslan.blogspot.com/2014/08/tips-tricks-makeup-natural.html

Sesiapa  yang berminat , boleh email terus ke nameeroslan@hotmail.co.uk . Tapi limited place je ok. 


------------------------------------------------------------------------------------
Sara Rose Vestire

I rasa paling susah nak jumpa tudung chiffon yang paling senang nak bentuk kan ? Bentuk muka orang ni macam2. Ada jenis cchiffon yang jadi kelepek2 dan kurang terletak kat muka . Itu tengok jenis kain lah. Ada yang lembik, ada yang terlalu keras sangat pastu cepat kedut. Em jangan ingat saya tak bertudung, saya tak ambik tahu.

Selalu jumpa yang berkenan, beli terus sebab tahu akan pakai satu hr nnti.Kalau untuk tudung chiffon, saya suka kain jenis macam ni dari sara rose vestire ni. 

senang nak bentuk, pastu bila pakai terletak je . Tak la tergelincir. Material kualiti tinggi.



Jahitan kemas. Ni kalau emergency ni memang capai dulu ni sebab tak kedut pun. Takah gosok ahh. haha

Nampak kat kepala...runcing je. takde kelepek2. Mana ada macam kena ombak. Kena tiup angin pu steady je ni.

Bidang dia besar, boleh pakai gaya shawl atau boleh lipat bucu and gayakan ala2 tuudng bawal . Boleh tutup dada.  Wahh terror kan I. yela mula belajar sikit2 dah.  eh abaikan katil kat belakang tuh, tengah nak ubah suai bilik baby Adam. behee


Ni antara corak yang ada.


Boleh beli dari instagram : http://instagram.com/sararosevestire





20 comments :

  1. Nak buat review ni pun kena perah otak jugak kan nak bagi iklan yang kita tulis tu menarik.. Besar tanggungjawab tu.. Memang patut la pun buat pakej macam ni.. =)
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  2. good review...rase nak beli satu..^^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum namee, pening gak pale nak review2 ni kan. kalau sikit, bolehlah. kalau banyak, boleh jadi stress kot ~~~

    ReplyDelete
  4. ok dah tu kalau untk 5 hingga 10, namee pon boleh lagi handle kan.. good luck namee

    ReplyDelete
  5. uhwaaa... bertuah yang grab awal.. hehe. goodluck untuk mereview kak.. hiks

    ReplyDelete
  6. Namee cantik sgt pakai shawl tu..hehe

    ReplyDelete
  7. untung la... sya bru nk iklan kan cheese powder ... goodluck sape yg dpt tempat tuh ya

    ReplyDelete
  8. You look gorgeous kak namee..
    insyaAllah one fine day..
    saya doakan sentiasa..

    ReplyDelete
  9. Hahaha, RM1000 :P. Tapi kalau Namee nak cas rm1000 pn bagi sab xpe. aritu ada recommend namee kat boss. namee ada buat post. sambutan and traffic mcm ribut! boss happy sgt. haha.. kalau nak dibanding kan dengan blogger lain yg cas 4 figure, lebih dari rm100 pun ada. tp xberapa memberangsangkan.

    in shaa Allah nk iklan kan business sab kat namee gak satu hari nanti! :D

    ReplyDelete
  10. baru saya faham bagaimana blog boleh menjana pendapatan, blog bukan hanya sekadar menulis.

    ReplyDelete
  11. klu saya ejen yang menjual produk, lepas tu minta namee buat review supaya custumer berminat beli dengan saya, begitukah..?

    ReplyDelete
  12. namee..good job namee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    ReplyDelete
  13. wah nanti nak namee review produk.. nanti saya email namee.. hehe susah gak kan nak perah otak fikir ayat untuk review nie.. anyway namee good luck.. nanti saya email namee untuk produk review..
    http://nadzpeanut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Cantik namee pakai shawl...
    Namee menulis dgn ikhlas.. review tak nmpk mcm iklan..i like...

    www.sitinaimah.com

    ReplyDelete
  15. Hye namee.. berapa ek pakej utk iklan.. Sorry cos i xdpt cari pakej iklan tu..
    Tq namee..

    ReplyDelete
  16. Hye namee.. Betapa ek price utk pakej iklan ek?
    Tq namee..

    ReplyDelete
  17. mmg rasa tertarik bila namee buat review..rasa tingin nak try satu2 produk tu.
    good job namee..
    nak tau jgk bpe pricenya.
    http://kedairevell-online.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. nk beriklan dgn namee lahh..
    saya sdg ligat cari blogger utk review :)

    www.organichana.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...