Tuesday, December 16, 2014

Seronok Kalau......

Hi

Seronok gila kalau shopping2, bayar bil, beli petrol, beli barang dapur segala..lepas tu dengan baik hatinya ada orang nak 100% cashback. Maksudnya, apa yg kita dah spent tu ada orang nak bagi balik duit expenses tu. Hoihh.


Macam tipu je, siapa weyhhh yang baik hati tu ?? Orang itu adalah Maybank. Hanya perlu berbelanja menggunakan kad Maybank dari 1 Oktober 2014 hingga 31 Januari 2015 tanpa perbelanjaan minimum! Kalau x percaya boleh layari website Maybank2u di sini. Hewhew





11 comments :

  1. Kan namee.. Untung memang pengguna tegar maybank.. Hikhik

    Jemput jenguk blog baru tatihhttp://gadiscokelat87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. fuhhhhh kite pengguna setia maybank harap2 maybank terjatuh hati kat kite hahahaha :)

    ReplyDelete
  3. alaaaa..sabar je laaa dengan namee niii..ingatkan maybank nak bagi voucher free.. link m2u rupenyeee..cisss!!! emangnya, aku udah tertipu nihhhh...

    ReplyDelete
  4. eh..betul laaa.. hahaha.. x baca abes td...sowiiii... ^_^

    ReplyDelete
  5. best nya. siapa nak bayar balik semua yg kita belanja, ken?

    ReplyDelete
  6. uih..best nih..siapa yang tak nak ..kan??

    ReplyDelete
  7. seriusly??kebetulan mmg ad maybank pn...srnk nyaaa

    ReplyDelete
  8. memang best... semua orang nak... hidup senang hati kalau gitu

    ReplyDelete
  9. oh seronok. macam beli tak perlu bayar...oh indahnya kalau seumur hidup..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...